Bardzo ciekawy instruktaż dla początkujacych

Zwykły wpis

Poniższy film ukazuje podstawową obsługę sprzętu do kitesurfingu, od wydobycia latawca z pokrowca do zestawienia wszystkich elementów kite’a  w gotową do surfowania całość.

ASIC techniki Kitesurfing są składające się z:

Kite pilotażu, uruchomienie i lądowania
Kite moc controlling
Ciało przeciąganie
Dostania się do wody
Przygotowanie
Woda zaczyna
Wyruszać
Sterowanie płyty
Idąc pod wiatr
Jibing
Toe-down jazdy
Kitesurfingu w obezwładniony sytuacji
Kitesurfingu w słaby sytuacji
Plaża zaczyna
Skoki
Lądowanie
Pętli
Sztuczki
Wave Riding
Ekstremalne warunki

Są to podstawowe techniki w kitesurfingu. Po opanowaniu ich wymyślać własne ruchy i opowiedz mi o nich, że niebo jest granicą.

Nauka kitesurfingu w płytkiej wodzie z płaskim nadmuchiwanej
Zdjęcie Jennifer Madore z http://www.justcallmephotography.ca

Przegląd innego Kitesurfer w dzienniku nauczania będzie faktycznie nauka kitesurfingu łatwiej, jak można uniknąć wszystkich frustracje i wszystkie głupie błędy. Kliknij tutaj aby zobaczyć szczegółowy dziennik nauki o Kitesurfer pioniera. Przejrzeć dziennik nauki stale ćwicząc techniki opisane w następujących sekcjach będzie można uczyć się kitesurfingu szybciej.

Jest to także przydatne do zapoznania się z metodyki nauczania Kite (latawiec instruktor ręczny), aby zrozumieć co oczekuje od ucznia na lekcji.

[Bezpośrednie linki do filmów na tej stronie są dostarczane przez Ronny Basso w KiteFilm.com]
1. Kite pilotowania, Uruchomienie i lądowania

Aby kitesurfer, trzeba być dobrym pilotem latawiec. Ćwicz z trenerem latawca przed zaczyna swój Kitesurf latawiec. Większość latawce trener są 2 foliowe latawce online. Uruchomić i wylądować latawiec trenera korzystania z wodowania i lądowania instrukcję folią (poniżej). Ponadto, po włączeniu latawiec w lewo ciągnąc na lewym końcu paska sterowania i włącz latawiec w prawo, ciągnąc na prawym końcu paska sterowania. Jeśli nigdy nie poleciał trener latawiec, przeczytaj rozdział Urządzenia sterujące strony Equipment o udzielenie informacji.

Różne latawce mają inny start, lądowanie i technik Ponowne uruchomienie wodnych. Zakładamy, że można uzyskać takie informacje bezpośrednio od dostawcy latawca. Jeśli używasz tradycyjnych pontony, płaska nadmuchiwane lub folie, można użyć następującego siebie wodowania i lądowania instrukcji:
Kite Uruchomienie i lądowania

Uruchomienie tradycyjny nadmuchiwane (na ziemi lub śniegu):

Połóż latawiec w dół na piasku, prowadząc krawędzią w kierunku wiatru, jedna końcówka latawca jest na piasku inna wskazówka jest w powietrzu. Latawiec wygląda pionowym „C” z krawędzi natarcia od strony wiatru.
Zegnij końcówkę latawiec i wystarczającą ilość piasku (lub śnieg) na to, aby zapobiec jego poruszania się.
Trzymaj pasek sterowania i ustawić się tak, że latawiec jest na krawędzi okna wiatru odpowiedniego do pozycji ust latawiec wynosi około 70, 80 stopni w lewo lub prawo z was z jego przedniej krawędzi z widokiem na wiatr).
Jeśli korzystasz z 4 linii nadmuchiwane, dostosować wykończenia pasek położyć latawiec w depowered trybie.
Dołącz smycz bezpieczeństwa na nadgarstek lub uprzęży. Nie podłączyć w lub szekli do swojego latawca, dopóki nie rozpoczęły się latawiec i dostać się do głębokiej wody.
Wyciągnij na pasku sterowania i linii najbliższego ziemi rozwijać końcówkę i zwolnić latawiec z piasku.
Pociągnąć górną linię (linia najdalej od ziemi), aby przenieść latawca w górę.

Kliknij http://www.kitefilm.com/video/selflaunching.wmv~~dobj (11 MB), aby wyświetlić „Uruchomienie Dmuchane” film.

Podobnie można także uruchomić nadmuchiwane z pomocy sprawującego latawca w krawędzi okna wiatru

Wspiera uruchomienie w płytkiej wodzie
Zdjęcie Bill Barker

Dryf Uruchomienie powietrzne (tradycyjny lub Flat pontony)

Za pomocą tej techniki, jeśli nie masz wystarczająco dużo miejsca na plaży, aby uruchomić nadmuchiwane (również jest to najbezpieczniejszy sposób na uruchomienie nadmuchiwane)
Nadmuchać latawiec i umieścić go obok wody (upewnij się nic na piasku, które mogą uszkodzić latawiec kiedy później przeciągnij go na wodzie)
Połóż swoją linię i pasek sterowania i upewnić się, że są prawidłowo podłączone bez splotów.
Dołącz smycz bezpieczeństwa na nadgarstek lub uprzęży, trzymaj pasek sterowania i wejść do wody.
Keep walking, pływanie, aż będziesz mógł wyciągnąć latawca na wodzie.
Niech dryf latawiec z wiatrem od ciebie i wody uruchomić latawiec

Opcjonalnie można skorzystać z programu Turbo Launcher z KiteLauncher.com dryfować uruchomić nadmuchiwane.

Woda Wznowienie tradycyjną, pompowaną:

Odwróć latawiec: nadmuchiwany latawiec może upaść w krawędzią dolnej pozycji. Aby otrzymać nadmuchiwane dostać się do pozycji pionowej półksiężyc, kiter musi najpierw uzyskać latawiec na plecach przez pływanie w jego kierunku. Jednak przy silnym wietrze, przyciąganie latawca jest tak silna, że sprawia, że kąpiel w kierunku latawca bezużyteczną jako odległość pływać w kierunku latawca jest łatwo wchłaniany przez przyciąganie latawca. W takim przypadku konieczne jest ciągnąć na linii środkowej lidera (który jest podłączony do linii frontu) z latawcem podczas pływania w jego kierunku. Po pociągnął w około 2m środkowej linii lidera, nagle zwolnić i trzymać się na pasku sterowania. Latawiec natychmiast dostać się na jego plecach. Inną metodą jest wyciągnąć pasek z powrotem nad głową i nagle przesunąć pasek szybko w przedniej części ciała.
Fly jedną radę: Wybierz 1 końcówkę latawca jako najlepszy końcówki i próbować latać go przez pociągnięcie linii grzbietu, na tej samej końcówce.
Pociągnij końcówkę dołu: Po Tip Top schwytał wiatr, zachować wyciągając dolną końcówkę (lub wiersz, który jest dołączony do końcówki latawca najbliższego wody) do slajdów latawca w kierunku krawędzi okna wiatru
Uruchom: Pull w górnym wierszu (linia dołączona do czubka latawca najdalej od wody), aby uruchomić latawiec.

Self-Landing tradycyjny nadmuchiwane w płytkiej wodzie:

Jeśli jesteś podpięty w (lub zakuci w) do pętli kurczaka, tak przyciąć pasek do zawieszania latawiec w depowered trybie a następnie odpiąć, zanim się w płytkiej wodzie w pobliżu lądu
Najlepiej wylądować latawiec na płytkiej wodzie, ponieważ jest zarówno bezpieczniejsze i łatwiejsze (metoda ta nadal działać na ziemi nawet, że to jest nieco bardziej niebezpieczne na lądzie)
Przesuń latawiec w lewo / prawo krawędzi okna wiatru w pobliżu lub na podłożu (jeżeli smycz bezpieczeństwa jest załączony do lewej strony latawca następnie przenieść ją do prawej krawędzi, inne mądry, przenieść ją do lewej krawędzi)
Upuść pasek, ciągnąć na smyczy bezpieczeństwa (które należy dołączyć do górnej części latawca – albo front lub linii pleców)
Trzymaj linię smycz bezpieczeństwa jest dołączony do i zachować spaceru w kierunku latawca, aż złapać krawędź Kite (opcjonalnie można zwolnić smycz bezpieczeństwa przed spacerem w kierunku latawca)
Połóż latawiec na plaży, zabezpieczyć go i następnie chwycić pasek sterowania i wiatr linię dojazdu

Self-Landing tradycyjny nadmuchiwane na Ziemi:

Jeśli jesteś podpięty w (lub zakuci w) do pętli kurczaka, tak przyciąć pasek do zawieszania latawiec w depowered trybie a następnie odpiąć, zanim się w płytkiej wodzie w pobliżu lądu
Przesuń latawiec w lewo / prawo krawędzi okna wiatru w pobliżu lub na podłożu (jeżeli smycz bezpieczeństwa jest załączony do lewej strony latawca następnie przenieść ją do prawej krawędzi, inne mądry, przenieść ją do lewej krawędzi)
Upuść pasek, wyciągnij bardzo szybko około 2 lub 3 m smyczy bezpieczeństwa.
Latawiec powinna spaść ładnie na ziemi w tym samym miejscu, gdzie zwykle go umieścić (krawędź na ziemi, plecami do wiatru, wiatr zabezpiecza latawca na lądzie)
Trzymaj się do linii, gdzie smycz bezpieczeństwa jest dołączony do, spacer w kierunku latawca piasku i umieścić na niej (opcjonalnie można zwolnić smycz bezpieczeństwa przed spacerem w kierunku latawca)

Uruchomienie Flat nadmuchiwane (na ziemi lub śniegu):

Użyj tego samego uruchomienie metody jako tradycyjny nadmuchiwane
Lub:
zakotwiczyć pętlę kurczaka do ciężkiego przedmiotu (twój snowboard, Kiteboard lub ciężki worek z piaskiem).
Przejdź do latawca i uruchomić go na krawędzi okna wiatru. Latawiec po prostu unoszą się tam z pociągnięciem niewielki lub żaden.
Wróć do pasku sterowania i przymocować smycz bezpieczeństwa
Dołącz do pętli kurczaka do Ciebie uprzęży
Pociągnąć górną linię (linia najdalej od ziemi), aby przenieść latawiec powoli.

Woda Wznowienie Flat nadmuchiwane:

Użyj tej samej wody ożywienia sposób jak tradycyjne nadmuchiwane
Lub:
Przechowywać ciągnąc 1 linii grzbietu aż że strona latawca podnieść tworząc pionowe „C”
Zwolnij linii grzbietu i początek latawca przesuwać w kierunku krawędzi okna wiatru
Pociągnąć górną linią pleców, aby uruchomić latawiec od wody
Arkusz się depower, latawiec poleci w górę z bardzo mało ciągnąć

Self-Landing Flat nadmuchiwane w płytkiej wodzie:

Przesuń latawcem do krawędzi okna
Zwolnij bar, latawiec będzie po prostu unosić tam prawie nie ciągnąć
Odłączyć pętlę kurczaka i szybko wyciągnąć w 1M lub 2M w górnej linii frontu, latawiec spadnie prowadzącą krawędzią w kierunku wiatru
Podejdź do latawca, trzymając tę samą linię (górna linia frontu), aż złapać krawędź Kite (opcjonalnie można zwolnić smycz bezpieczeństwa przed spacerem w kierunku latawca)
Połóż latawiec na plaży, zabezpieczyć go i następnie chwycić pasek sterowania i wiatr linię dojazdu

Self-Landing Flat nadmuchiwane na Ziemi:

Przesuń latawcem do krawędzi okna
Zwolnij bar, latawiec będzie po prostu unosić tam prawie nie ciągnąć
Odłączyć pętlę kurczaka i szybko wyciągnąć w 1M lub 2M w górnej linii frontu, latawiec spadnie prowadzącą krawędzią w kierunku wiatru
Podejdź do latawca, trzymając tę samą linię (górna linia frontu), aż złapać krawędź Kite (opcjonalnie można zwolnić smycz bezpieczeństwa przed spacerem w kierunku latawca)
Połóż latawiec na plaży, zabezpieczyć go i następnie chwycić pasek sterowania i wiatr linię dojazdu

Uruchomienie folii:

Obraz „file :/ / / F :/ DOCUME ~ 1/HUNG/LOCALS ~ 1/TEMP/Startup1.jpg” nie może zostać wyświetlony, ponieważ zawiera błędy.

Połóż latawiec na ziemię i umieścić wystarczająco piasek / śnieg na jego krawędzi spływu, aby utrzymać go w miejscu.
Jeśli korzystasz z zamkniętych komórek folię, która ma przed inflacji zawory, otwórz je teraz wstępnie napompować latawiec.
Gdy latawiec jest właściwie pre-napompowane, zamknąć przed inflacji zaworu. Zwolnij linie od kontrolować bar lub uchwyty i podłączyć smycz bezpieczeństwa do uprzęży lub nadgarstka.
Uruchom latawiec. Jeśli korzystasz z zamkniętą folię komórek, może chcesz, aby utrzymać napięcie na linii frontu, aby pozwolić wiatr wypełnić latawiec przez około 60 sekund przed uruchomieniem.
Jeśli latawiec nie jest całkowicie napompowane, przenieść ją przez okno wiatru kilka razy przed przemieszczeniem go prosto nad głową.

Woda Relaunch folii:

Woda wznowienie folii jest bardzo proste. Folia będzie albo awarii w wiodących w dół lub zbocze opadające w dół.
Jeśli krawędź wiodąca jest w dół, tylko ciągnąć za przewodów hamulcowych (tył linii), aby odwrócić ożywienia latawiec.
Jeśli krawędzi spływu jest w dół, wystarczy pociągnąć na pasku sterowania lub linii frontu w celu stworzenia latawca.
Jeżeli latawiec jest bardzo pomieszane, tylko czekać na wiatr wiać latawiec w kształcie do właściwego przed użyciem krok 2 lub 3 w zależności od położenia krawędzi natarcia i krawędź spływu (nie ciągnąć za latawcem w tym przypadku)

Folia lądowania:

Jeśli folia ma odpowiedni system zwalniający bezpieczeństwa, aby wylądować folia po prostu spaść pasek sterowania lub uchwyty, latawiec wyląduje softy w dół prosto.

Kite Pilotowanie

Praktyka z trenerem latawca na ziemi co najmniej kilka razy przed przystąpieniem do kitesurfingu na wodzie. Najlepszy wiatr ćwiczyć z trenerem latawca jest 7-20 węzłów i za niewielką Kitesurf latawca to około 7-10 węzłów. 7 – 10 węzłów to prędkość wiatru gdzie mały kitesurfingu latawiec może latać i generować ciągną ale nie za dużo. Także używać krótszych linii około 10 do 20m ćwicząc na lądzie. Musisz opanować następujące (przed ćwiczyć swoją Kitesurf latawiec, upewnij się, że przeczytałeś i zrozumiałeś zasad bezpieczeństwa i samo-ratowniczych technik):

Włącz latawiec w lewo.
Włącz latawiec w prawo.
Czy liczba rysunku 8 jest w lewej części okna wiatru ust figura 8 jest ukośne 45 stopni, góra jest w zenicie, na dole znajduje się na lewej krawędzi).
Czy liczba rysunku 8 jest w prawej części okna wiatru ust figura 8 jest ukośne 45 stopni, góra jest w zenicie, na dole znajduje się przy prawej krawędzi).
Czy szereg wzorów sinusoidalnych (maksymalnie w dół w górę w dół, itp.) podczas jazdy na lewo
Czy szereg wzorów sinusoidalnych podczas jazdy w prawo.
Zrób latawiec balansuje na lewej krawędzi okna wiatru na 45 stopni w pionie podczas jazdy w lewo.
Zrób latawiec balansuje na prawej krawędzi okna wiatru na 45 stopni w pionie podczas jazdy w prawo.
Połóż się na ziemi z latawca unosząc się w zenicie; nurkowania latawcem w dół w lewo i korzystać z windy, aby dostać się latawiec do siedzącej pozycji. Zrób to kilka razy.
Połóż się na ziemi z latawca unosząc się w zenicie, nurkować z latawcem w dół w prawo i używać windy latawca do dostać się do siedzącej pozycji. Zrób to kilka razy.

Również przeczytać instrukcję KTM jak posiada dodatkowe latawca umiejętności latania, że możesz ćwiczyć.

Jeśli nie wiesz jak kontrolować latawiec, przeczytaj rozdział Urządzenia sterujące stronie sprzętu. Powtórz te czynności, aż można je wykonać bez stale patrząc na swojego latawca (np. miej oczy szeroko zamknięte tymczasowo i spróbuj „poczuć” latawcem).

Zdjęcie Jana Pina.
Praktykowanie z latawcem w lekki wiatr na lądzie: „Zrób latawiec balansuje na prawej krawędzi okna wiatru na 45 stopni w pionie podczas jazdy w prawo”.

To może być dobry moment, praktykujący z systemem uprzęży. Wystarczy upewnić się, że próbujesz go trener latawca lub w mniej niż 8 węzłów wiatru z małej Kitesurf Kite (albo jeszcze lepiej, zrobić to w płytkiej wodzie):

Podłącz się i spróbuj kontrolować latawiec tylko dłoni lewej sprawującego bar.
Podłącz się i spróbuj kontrolować latawiec tylko dłoni prawej sprawującego pasek sterowania.

To może być dobry moment, aby spróbować system zwalniający bezpieczeństwa związane z urządzeniem kontrolnym, aby upewnić się, że to działa. Jeśli latawiec i urządzenie sterujące nie pochodzą z wersji systemu bezpieczeństwa, wysłać wiadomość do Szkoły kitesurfingu lub kitesurfingu list mailingowych. Ktoś może być w stanie pomóc tam. Jako początkujący, nigdy nie próbował nauczyć się kitesurfingu sam, bez wersji systemu bezpieczeństwa.
2. Kite mocy Controlling

Przed przystąpieniem do kitesurfingu w wodzie, trzeba zrozumieć niektóre z podstawowych technik temat kontrolowania moc latawca. Lift jest proporcjonalna do planowanej żagla / latawiec powierzchni oraz placu pozornej prędkości wiatru. Dlatego też kontrolować moc latawca, trzeba wiedzieć, aby kontrolować powierzchnią projektową oraz szybkość lecącego z latawcem. Istnieje wiele sposobów sterowania poborem mocy latawca. Powinieneś rozumieć je wszystkie i korzystać z tych, które są najbardziej komfortowo.

Przewidywana powierzchnia kontrolowania

Przewidywana powierzchnia controllingu jest metodą stosowaną głównie w tradycyjnych żeglowanie (w tym windsurfingu), aby zmniejszyć siłę żagla przez reefing (ręcznie lub automatycznie), przez blachy na zewnątrz lub przez pochylenie żagla na wiatr (w windsurfingu) lub zawietrznej ust żaglowiec) .

Jeśli korzystasz z latawca, który pozwala depowering z latawca przez skrócenie linii frontu (lub linia lider ośrodek, który jest regulowany przez pasek lub „pętli kurczaka”), aby zmienić kąt natarcia latawca (a więc zmiany projektowanego powierzchni), praktykują ją teraz. Fly latawiec przez okna wiatru i próbować depower latawca wielokrotnie znać procesu i czuć spadek mocy. Najczęstszym sposobem depower latawiec w tym przypadku jest hak w pętli kurczaka (który jest podłączony do linii frontu), a następnie przesunąć pasek z dala przy mniejszym zużyciu energii i pociągnij poprzeczkę w kierunku twojego ciała, aby uzyskać więcej mocy.

Jeśli używasz 4 linii folii latawiec, który pozwala depowering z latawca przez pociągnięcie lub zwolnienie linii środkowej zmienić kształt (stąd zmiana wyświetlanego powierzchni) latawca, praktykują ją teraz. Fly latawiec przez okna wiatru i próbować depower latawca wielokrotnie znać procesu i czuć spadek mocy.

Jeden z największych korzyści z planowanej metody kontroli powierzchni jest taka, że można zablokować latawiec pod pewnym kątem natarcia lub powierzchni planowanej. Funkcja ta poszerzyć zakres wiatru latawca i pozwalają kitesurfer być bardziej pewni siebie do kitesurfingu w bardziej zasilony warunkach (jak kitesurfer może szybko zablokować latawiec na mniejszej powierzchni wyświetlanego w obezwładniony warunki).

Szybkość Controlling

Prędkość kontroli jest metoda, aby zmniejszyć lub zwiększyć moc latawca poprzez kontrolowanie jego latający prędkość. Funkcja ta jest wyjątkowo dostępne dla żeglugi latawca i często pomijany przez wielu doświadczonych żeglarzy tradycyjnych.

Ponieważ siła nośna jest proporcjonalna do powierzchni i kwadratu pozornej prędkości wiatru. Kontrola prędkości latawca, które mogłyby być najlepszym sposobem na kontrolowanie mocy latawca. Główną metodą jest „latać latawca” metodę, która jest prawdopodobnie najłatwiejszym, najbezpieczniejszym i dostępny dla wszystkich latawców. Zasada tej metody jest prosta. Trudno jest zmniejszyć moc latawca (szczególnie dla 2 linii latawcem) i bardzo łatwe do zwiększenia mocy latawca po prostu „pływa” go. Gdy latawiec „leci” w całym oknie wiatrowej mogłoby to 2, 4 lub 10 razy „stacjonarne” siły (na krawędzi okna wiatru). Więc jeśli chcesz więcej mocy z latawca, po prostu latać w „sinusoidy” lub „w górę iw dół” wzór.

Zaletą tej metody jest taka, że kitesurfer jest zawsze pod kontrolą i na wysokim poziomie umiejętności, kitesurfer może wygenerować dość „płynną” nieprzerwane zasilanie niezależnie od tego jak zmieniają wiatr (święto nieosiągalne przez inne łodzie jachtowe).

Ponadto, jak wszystkie pośrednie i zaliczki kiters wiedzieć, że za pośrednictwem tej prędkości techniki kontrolowania wytwarzania energii, które generują dostatecznie dużo siły, aby podnieść Kitesurfer się wody podczas skoku.

Najlepiej korzystać ze wszystkich tych metod do kontrolowania siły moich latawców, gdy jest to potrzebne. Będąc w pełni kontrolować moc swojego latawca jest ważna, gdyż jest zarówno bezpieczniejsze i dają się bardziej pewny siebie do kitesurfingu w bardziej zasilony warunkach (ułatwiać będzie pod wiatr i skakanie).
3. Ciało Przeciąganie

Przed przystąpieniem do tej części upewnij się, że opanował następujące:

Przeczytałeś i zrozumiałeś zasad bezpieczeństwa i samo-ratowniczych technik.
Wie, jak uruchomić Kite (informacje od sprzedawcy lub sekcja 1 powyżej)
Wiedzieć, jak do wody uruchomić latawiec w płytkiej wodzie (informacje od dostawcy lub sekcja 1 powyżej)
Wiedzieć, jak Waszej Kite (informacje od sprzedawcy lub sekcja 1 powyżej)
Wiedzieć, jak pilot się Kite (sekcja 1 powyżej)
Wiedz, że twoja wersja bezpieczeństwo pracy systemu (sekcja 1 powyżej)
Wiedzą, jak kontrolować moc swojego latawca (część 2 powyżej)

Jako zasada, jeśli nie wiesz jak uruchomić / lądowania latawca, który chcesz kupić i nie może dostać każdy start, lądowanie i ożywieniu instrukcji od dostawcy Kite (lub taka informacja nie jest objęty na tej stronie internetowej), odmówić kupić latawiec jak kitesurfing jest to niebezpieczne na tyle i na pewno nie potrzebują dodatkowego niebezpieczeństwa nie wiedząc, jak obsługiwać nowo zakupu latawca prawidłowo.

Staraj się ćwiczyć ciało ciągnie co najmniej kilka razy. Postaraj się opanować, co następuje:

Upewnij się, że jest „przyjazny” plaża prosto z wiatrem, skąd zacząć.
Uruchom latawiec i uzyskać w wodzie (albo jeszcze lepiej, dostać w płytkiej wodzie, a następnie uruchom latawcem).
Użyj mocy latawca do ciała przeciągnąć się na zatokę.
Czy szereg Rysunek 8 wzorów w lewej stronie okna wiatru.
Czy szereg Rysunek 8 wzorów w prawej stronie okna wiatru.
Czy szereg wzorów sinusoidalnych po lewej stronie.
Czy szereg wzorów sinusoidalnych po prawej stronie.
Wylądować swój latawiec w głębokiej wodzie i próby wznowienia go (zrób to co najmniej kilka razy).
Spróbuj system uprzęży. Staraj się kontrolować latawiec podczas podpinania w.

Również przeczytać instrukcję KTM ponieważ posiada dodatkowe ciało przeciąganie umiejętności, które może chcesz ćwiczyć.

Po opanowaniu dół wiatr oporu ciała, staram się robić pod wiatr body-drag. Nawietrznej body-drag jest podobny do normalnego body-drag wyjątkiem tego, że można umieścić latawca w krawędzi okna wiatru (albo w lewo lub w prawo) i umieścić 1 rękę pod wodą do działania jako kilem, aby przejść pod wiatr. Kiedy już nauczyłem się body-drag nawietrznej, możesz odzyskać swoją płytę bez pomocy smyczy zarządu.
4. Wprowadzenie do wody

Teraz jesteś gotowy, aby nauczyć się kitesurfingu. Najlepszy wiatr praktykować w to 10 do 18 węzłów przy użyciu rozmiaru latawca Przeznaczone na wadze. Różne latawce generują różną siłę. Twój sprzedawca latawca powinny być w stanie zapewnić Państwu tabeli opisującej co latawiec do wykorzystania w pewnej prędkości wiatru. Gdy latawiec jest prosto nad głową, powinieneś czuć, że latawiec jest podnoszenie niewielką część swojej masy. Jeśli latawiec nie znosi Cię w ogóle, potrzebny jest większy latawiec. Jeśli latawiec unosi cię od stóp od czasu do czasu, potrzebny jest mniejszy latawiec.

Kup sobie gotowy w wodzie, wykonując następujące kroki (metoda ta jest napisana dla praworęcznych osoby smyczy bezpieczeństwa przymocowanej do lewego nadgarstka lub uprzęży i opcjonalnego smycz zarządu – jeżeli jeszcze nie wiesz, jak ciała drag nawietrznej i nadal używać smyczy board – dołączony do prawej strony rymarskie; odwrócić w lewo / prawo wyznaczenia dla osoby leworęcznej):

Uruchom Kite (niektórzy wolą robić to w kroku 4) z linią wydania bezpieczeństwa podłączonego do lewego nadgarstka lub uprzęży.
Spacer do wody po pas głęboki.
Ten krok nie jest konieczny, jeśli już wiesz, jak body-drag nawietrznej. Dołącz smycz zarządu do uprzęży (upewnij się, że kask jeśli używasz smycz pokładzie). Twój uprząż jest najlepszym miejscem do mocowania smyczy forum. Dołącz metalowy pierścień na stałe do uprzęży. Na końcu smyczy zarządu dołączyć jakąś dużą carabineer morskie, które można łatwo przyczepić lub odczepić smyczy kartę z metalowym pierścieniem na swojej uprzęży.
Uruchom latawiec, jeśli nie zrobiłeś tego w kroku 1 (za pomocą nadmuchiwanego odpływać uruchomienie metody opisanej w punkcie 1)
Wykorzystaj moc latawca przeciągnąć cię do głębszej wodzie (ten krok może nie być konieczne, jeśli masz dużo miejsca). Jeśli nie używać smyczy pokładzie, sterowania latawcem z 1 strony i trzymać deskę z drugiej strony.

5. Przygotowanie

Teraz jesteś w wodzie, posiadającą urządzenie sterujące z opcjonalnym smyczy płycie dołączonej do prawej strony uprzęży. Wiatr wieje z tyłu. Wykonaj następujące kroki, aby uzyskać gotowy do wody wyjściowej (metoda ta jest napisana dla osoby praworęcznej – ze smyczy bezpieczeństwa przymocowanej do lewego nadgarstka lub uprzęży – odwrócić w lewo / prawo wyznaczenia dla osoby leworęcznej):

Zaczep pasek sterowania do uprzęży i kontrolować latawiec lewą ręką (uwolnienie bezpieczeństwa jest podłączony do lewego nadgarstka lub uprzęży). Latawiec powinna wynosić co zenitu podczas całego coraz etapie gotowego.
Chwycić deskę prawą ręką. Jeśli dzieje się na lewo, trzymaj planszę z powrotem stóp pasek / wiążące. Jeśli dzieje się w prawo, przytrzymaj planszę przednim paskiem stóp. Jeśli jest uchwyt pokładzie w środku planszy następnie chwyć za uchwyt forum.
Dla kierunkowe deska lub dwukierunkowy płyta z paskami, włożyć lewą nogę pierwszym następnie włóż prawą stopę. Prawica powinny zwolnić zarząd raz prawa noga ma się wstawić do paska.
Jest to nieco bardziej skomplikowane i trudne w przypadku korzystania silnie wiążące zawijania jak wysokie wiązanie okład wymagają obie ręce, aby dostać się (dlatego nowoczesne kitesurferzy normalnie nie używają wiążący). Najlepiej używać wiązania, które wymagają tylko jedno ręczną (pasy i bungee lub sandał wiążące). Połóż prawą stopę na pokładzie między wiązaniami do równowagi pokładzie, starając się umieścić lewą stopę w wiążącym zarówno strony, jeśli to konieczne). Powtórz ten sam proces, z prawej nogi. Powodzenia dopóki nie zarobić więcej Kitesurfer przyjazny silnie wiążące zawijania który tylko potrzebuje 1 rękę dostać się do.
Trzymaj pasek sterowania obiema rękami i zwolnić go z uprzęży.
Teraz jesteś gotowy, aby przejść do kroku 1 wody wyjściowej.

Przygotowania do wody począwszy od chudego pokładzie ust nie pasek)
Zdjęcie Bill Barker
6. Woda Zaczynając

Na tym etapie powinieneś mieć urządzenie sterujące podłączona do swojego zespołu; obie nogi są w stopa paski lub wiązań; płyta jest przed tobą, a wiatr wieje z tyłu.

Dla dwukierunkowego pokładzie, jeśli płyta jest za tobą, po prostu zatopić go w ciele, aby przenieść go do przodu. Płyta nie powinna mieć dużo objętości, w przeciwnym wypadku byłoby bardzo trudno to zrobić. Inną opcją jest użycie siły latawca podnieść Cię nieco poza wodą, aby przesunąć deskę przed sobą (poprzez przesunięcie latawiec lekko do przodu do 75 stopni w pionie nagle przenieść go do góry / do tyłu do 85 stopni w pionie do tyłu)

Woda zaczyna się na pokładzie, wykonując następujące czynności:

Kliknij na obrazek by zobaczyć zdjęć sekwencje wody począwszy

Przesuń latawiec lekko do tyłu.
Nurkować z latawca przodu (głębokość nurkowania jest uzależniona od wiatru i masy – głębiej zanurzyć latawca tym więcej mocy generuje). Na tym etapie lepiej jest być słaby i spaść do tyłu, niż zostać pokonani i opadają do przodu. Kiedy spadnie do przodu, trzeba rozpocząć przygotowując scenę jeszcze raz!
Postaraj się, aby na pokładzie, gdy latawiec jest w środku toru lotu. Jeśli nie powiedzie się, należy powtórzyć krok 1 (tym razem przesunąć latawiec nieco bardziej do tyłu w kroku 2).
Raz na planszy, naciśnij lekko na przedniej stopy i przenieść latawca w górę (najlepiej jest poruszać latawiec jak tylko zacząć planować na pokładzie).
Jeśli deska zaczyna tonąć, to tracą równowagę lub latawiec ciągnie za dużo w górę, ugnij kolana, aby przenieść ciało więcej na środku planszy (spowoduje to obniżenia środka ciężkości, aby mieć więcej równowagi)
Gdy latawiec osiąga dobre wysokość (75 stopni w pionie), zanurkować w dół do przodu, aby wygenerować przyciąganie. Jeśli tracą równowagę, nurkować z latawcem w dół szybciej (po osiągnięciu 60 do 65 stopni w pionie).
Gdy latawiec zaczyna ciągnięcie, pochylić się do tyłu ciała.

Jeśli jesteś surfer, to krokiem powinno być dość proste. Powinieneś być w stanie dostać się na swoim pokładzie po kilku stara, jednak pozostać na pokładzie i trzymać planowanie wymaga większej praktyki.

Kliknij http://www.kitefilm.com/video/the_waterstart_part1.wmv (8 MB) i http://www.kitefilm.com/video/the_waterstart_part2.wmv (11 MB) dla „Woda Uruchamianie” filmy.
7. Wyruszać

Gratulacje! Właśnie ukończył swój pierwszy start wody. Jednak, aby pozostać na pokładzie i zacząć zabawę będzie wymagać znacznie więcej praktyki. Aby utrzymać się właśnie wykonaj następujące kroki:

Kliknij na obrazek by zobaczyć sekwencje zdjęć na wzór fali sinusoidalnej.

Jeśli wiatr jest silny, możesz iść dalej przez zablokowanie latawiec na 35 – 45 stopni w pionie w pozycji do przodu ruchomej.
Jeśli wiatr jest bardzo silny (płyta zwalnia, przyciąganie latawca staje się coraz słabszy), trzeba przesunąć latawca w górę iw dół (we wzorze fali sinusoidalnej) do generowania większej przyciąganie. Przesuń latawca w górę iw dół za pomocą wzoru sinusoidy w ciągu 15 do 75 stopni w pionie. Pamiętaj, aby przenieść latawca w górę tak szybko, jak jesteś na pokładzie.
Zgodnie z ogólną zasadą, ugnij kolana, aby mieć więcej równowagi pozostać na pokładzie.
Jest bardzo prawdopodobne, aby móc pozostać na pokładzie tylko przez kilka sekund w ciągu pierwszych kilku razy. Nie zniechęcaj się. Musisz praktyki, aby móc zachować równowagę na desce i sterowanie latawcem jednocześnie generować stałą moc aby utrzymać się na pokładzie. Więcej latawiec trening pilotażu z pewnością pomoże.
Nie patrz w dół na pokładzie zbyt często. Miej oczy na latawca większość czasu jak jest o wiele bardziej zdenerwowany niż forum. Oczywiście, można „poczuć” twoja płyta dużo lepiej niż można „poczuć” swój latawiec na początku. Wystarczy spróbować, aby zrównoważyć się na płycie z pociągnięciem latawca i po prostu pozwól, aby płyta „Go”. Na początku nie próbują sterować swoim pokładzie; niech tak naturalnie „iść”.
Kiedy czujesz, że przyciąganie latawca jest zbyt silny, suchy i do tyłu krawędzi nawietrznej szynę pokładzie w celu przeciwdziałania zrównoważyć przyciąganie latawca.

Na tym etapie można iść pod wiatr bardzo szybko. Po prostu pozwól płyta „go” i nie próbuj z tym walczyć. Co chcesz osiągnąć teraz jest po prostu być w stanie zatrzymać na pokładzie i po prostu „się dzieje”. Wystarczy upewnić się, jest przyjazny plaża prosto w dół wiatr od miejsca startu i przygotować mieć długi spacer z powrotem po zakończeniu biegu. Czy to aż można dostać na pokład i „iść” za każdym razem. Praktyka ta w obu kierunkach: wychodzisz i wraca.
8. Sterowania forum

Gdy jesteś w stanie pozostać na pokładzie i „go” przez dłuższy czas w obu kierunkach kilka razy, można zacząć myśleć o kierowaniu Twojego forum. Steruj deskę za pomocą następujących technik:

Aby sterować płyta z wiatrem (od wiatru, zawietrznej), spłaszczyć planszę i naciśnij bardziej z przodu stopy. Twoje ciało może trzeba być lekko przesunięty w kierunku przedniej części planszy.
Aby sterować płyty pod wiatr (w kierunku wiatru, wiatr), EDGE nawietrznej krawędzi płyty – keep nawietrznej szynę lekko pod wodą – i naciśnij lekko bardziej na tylnej stopy. Im więcej podgięcie szynę nawietrznej, a następnie naciśnij przycisk na tylnej stopy, tym bardziej płyta trafi pod wiatr. Będziesz potrzebował silnego przyciągania od latawca do pomocy pod wiatr dzieje. Więc tylko być w stanie to zrobić z latawcem zamknięty w temperaturze 35 do 45 stopni w pionie na silnym dzień wiatru lub gdy latawiec jest nurkowanie w dół.

Czy para działa na zatokę i przećwiczyć sterowanie. Możesz koordynować swoje ruchy latawiec z układem kierowniczym. Gdy latawiec porusza się w górę, kierowanie twoja płyta lekko wiatrem. Gdy latawiec przemieszcza się w dół, kierowanie się pod wiatr forum. Ćwicz to, aż stanie się „naturalny” (tzn. możesz to zrobić bez konieczności myśleć o tym).
9. Idąc pod wiatr

Idąc pod wiatr, korzystając z następujących metod:

Kliknij na obrazek by zobaczyć te postawy, które należy wykonać, aby przejść pod wiatr.

Jeśli wiatr jest silny, tylko zablokować latawca w temperaturze 30 – 40 stopni w pionie, krawędź szyny nawietrznej i naciśnij lekko bardziej na tylnej stopy. Płyta trafi pod wiatr. Jeśli będziesz zbyt wiele pod wiatr i deska zaczyna utraty prędkości, konieczne może być tymczasowo kierować deska wiatrem zebrać prędkość zanim sterowanie płyty z powrotem pod wiatr.
Jeżeli wiatr nie jest silny, musisz dokonać wzór sinusoidy ze swoim latawcem. Gdy latawiec idzie w górę, należy skierować deskę lekko wiatrem zebrać prędkości i gdy latawiec spadnie, można kierować pod wiatr forum. Płyta będzie miało postać S, który jedzie z wiatrem następnie pod wiatr, gdzie wiatr noga jest bardziej wyraźny przykład, że będzie skończyć się pod wiatr. Kliknij tutaj, aby wyświetlić zdjęcie sekwencję wzoru fali sinusoidalnej.
Skręć górną część ciała w twarz kierunek, dokąd idziesz. Ta pozycja pozwala nogi, aby włączyć pod wiatr forum i również pozwala zobaczyć, dokąd idziesz. Być może trzeba będzie obrócić głowę od czasu do czasu (nie włączyć całą górną część ciała), aby spojrzeć na latawiec.
Podczas włączania pod wiatr forum, zawsze podgięcie nawietrznej kolejowych od 30 do 45 stopni w wodzie i chude ciało 45 stopni do tyłu.
Gdy wiatr jest silny, przyciąganie latawca będzie można iść pod wiatr. Nie pozwól, że się dzieje. Jeśli jesteś w hak do pętli kurczaka, wystarczy przesunąć pasek z dala złagodzić siłę. Jeśli nie korzystasz z pętli kurczaka, trzeba walczyć, że przyciąganie ze wszystko masz: Twoja waga, mięśnie i twoja płyta.

Dodaj komentarz